Piegādes noteikumi
Nair – Ekskluzīvie adījumi no augstākās kvalitātes dzijas. Skaists iepakojums. Piegāde visā pasaulē.
RAŽOTS LATVIJĀ
Katra prece ir iepakota skaistā dāvanu kastītē. Šī ir lieliska dāvana jums un jūsu mīļajiem.
Piegāde Latvijā 2-3 darba dienas. Eiropā 7-10 darba dienas.
Svarīga informācija par pasūtījumiem internetveikalā!
Visi mūsu izstrādājumi, kas ir internetveikalā, tiek izgatavoti pēc individuāla pasūtījuma.
Aptuvenais izgatavošanas laiks – līdz 15 darba dienām.
UZMANĪBU!!! Cienījamie klienti! Lūdzam ņemt vērā, ka visi pasūtījumi, kas veikti Black Friday laikā, tiks izgatavoti līdz šī gada beigām. Pasūtījumi, kas tiks veikti decembrī, būs gatavi tikai janvārī.
Visus izstrādājumus pirms pasūtīšanas iespējams aplūkot un piemērīt mūsu Nair veikalā tirdzniecības centrā “Spice”, kā arī tos turpat uz vietas iegādāties.
Ja izvēlaties veikt pasūtījumu internetveikalā, lūdzu ņemiet vērā, ka konkrētā izstrādājuma šobrīd noliktavā nav – tā izgatavošanu meistars sāks tikai pēc Jūsu pasūtījuma noformēšanas. Pasūtījuma ietvaros iespējams vienoties par izstrādājuma garumu, modeli un krāsu. Katrs šāds izstrādājums tiek radīts tieši Jums.
Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu izstrādājumi, kas izgatavoti pēc individuāla pasūtījuma, netiek pieņemti atpakaļ un netiek mainīti.
Lūdzam ar cieņu izturēties pret mūsu darbu. Ja neesat pārliecināti par savu izvēli, aicinām Jūs neveikt pasūtījumu internetā, bet apmeklēt mūsu veikalu – mēs ar prieku Jūs gaidīsim!
Ja vēlaties redzēt krāsu palitru, sazinieties ar mums Instagram vai Facebook. Ja pie pasūtījuma nav norādīta cita krāsa, cits izmērs un citi individuālas prasības, tad prece tiks uztaisīta tāda pati, ka aprakstā un bildē.
Piegādes tiek nodrošinātas ar OMNIVA/VENIPAK Pickup punktiem vai ar kurjeru. Cenas ir atkarīgas no izvēlētā pārvadātāja.
Visas piegādes tiek nodrošinātas ar izsekošanas numuriem. Kad pasūtījums būs izpildīts – Jūs to saņemsiet savā e-pastā!
Preču atgriešanas noteikumi
1. Jums ir iespēja atgriezt preci, kas bija pieejama uzreiz ( NO SADAĻAS “PIEEJAMS UZREIZ)”, 14 dienu laikā pēc preces saņemšanas dienas. Lai atgrieztu preci , lūdzam sazināties ar mums caur e-pastu happy@sunday.lv, Facebook vai Instagram profilā un mēs Jums nosūtīsim “atteikuma veidlapu”. Atgriežot preci, tai jābūt:
– nelietotai / nevalkātai,
– oriģinālajā iepakojumā ar attiecīgās preces kodu un ar piestiprinātām ražotāja oriģinālajām birkām un uzlikām, ja tādas ir,
– kopā ar izdrukātu pasūtījuma apstiprinājumu, “atteikuma veidlapu”, kas tika nosūtīta Jums uz e-pastu.
– atgriešanas adrese Ādažu omniva pakomāts “Apelsīns” un tālrunis 25511524.
2. Nauda par atgriezto preci tiek atmaksāta 14 dienu laikā no atgrieztās preces saņemšanas dienas uz kontu, no kura tika veikts pirkums.
3. Ja prece neatbilst iepriekš minētajiem kritērijiem, veikals patur tiesības preci nepieņemt un neatgriezt samaksāto naudu vai ieturēt līdz 50% no preces vērtības.
4. Ja prece tiek atgriezta pēc noteiktajām 14 dienām, veikals patur tiesības nepieņemt iegādāto preci un neatgriezt naudu, ja vien nav cita pierādāma vienošanās starp pircēju un pārdevēju.
5. Preci var atgriezt ar OMNIVA Pickup punktu starpniecību, iepriekš vienojoties.
6. Visas izmaksas par preces atgriešanu sedz pircējs. Atgriešanas gadījumā pircējs sedz piegādes izmaksas 5.00 Eiro, izņemot gadījumus, kad atgriešanas iemesls ir neatbilstība pasūtītajam vai defekts
7. Ņemot vērā, ka veicam arī individuālus pasūtījumus, prece ir personalizēta un katram klientam individuāli sagatavota, pēc Latvijas likuma, to nav iespējams atrgriezt vai samainīt.
8. Atlaidēs iegādātu preci nav iespējams atgriezt, bet ir iespējams samainīt pret citu preci vai dāvanu karti preces vērtībā.
Pamatojoties uz 2014. gada 20. Maijā pieņemtajiem Ministru kabineta noteikumiem Nr. 255 “Noteikumi par distances līgumu”, 22. punkts nosaka gadījumus, kad patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības, līdz ar to prece nav atgriežama. Atbilstoši Noteikumu 22.3. apakšpunktam viens no šādiem gadījumiem, kad patērētājam nav atteikuma tiesības, ir tad, ja prece tiek izgatavota pēc patērētāja norādījumiem vai prece ir nepārprotami personalizēta. Līdz ar to, ievērojot iepriekš minēto specifiku attiecībā uz NAIR veikals pārdodamus ādījumus, patērētājiem nav atteikuma tiesību, veicot pirkumu NAIR mājas lapā, jo šajos gadījumos ādījumi un citas drēbes ir nepārprotami personalizēti.
8. Jūsu pretenzijas par iegādātās preces kvalitāti tiks risinātas saskaņā ar Ministru kabineta noteikumu nr.631. “Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu” prasībām.
9. Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12.panta sestā daļa nosaka, ka “patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā”; ir obligāti saglabāt preces oriģinālo iepakojumu, lai, realizējot atteikuma tiesības, prece netiktu ārēji mehāniski bojāta.
10. Visas pircēja un pārdevēja nesaskaņas tiek risinātas pārrunu ceļā vai LR Likumdošanas un normatīvo aktu paredzētajā kārtībā.
11. Saskaņā ar Latvijas Republikas MK noteikumi Nr.207 15.3 p. nevar izmantot atteikuma tiesības precēm, kas tiek izgatavotas pēc patērētāja norādījumiem vai ir neaizvietojamas lietas, vai preces pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ, vai tās ātri bojājas vai ir ātri izlietojamas.
Atteikuma tiesības nevar tikt izmantotas precēm: visa veida peldkostīmi, apakšveļa, zeķubikses, zeķes, gultas veļa, mājas tekstila izstrādājumi, rotaslietas un aksesuāri, smaržas un kosmētika. Šīs preces atpakaļ nepieņemam higiēnisku iemeslu dēļ.
Veicot pasūtījumu, jūs piekrītat tam, ka esat iepazinušies ar šiem noteikumiem.
Vairāk informācijas par patērētāju tiesībām un pienākumiem varat atrast šeit (http://www.ptac.gov.lv/page/104).
